Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

četvrtak, 4. lipnja 2015.

Stoliću, prostri se!



Prošle sam godine  uredila stari, smeđi stol...sad sam ga samo prelakirala...




A ove godine na red je došao također smeđi, stari, ali okrugao stolić za čajanku u dvoje...Najprije prebojan bijelom bojom, zatim uređen salvetama te prelakiran lakom...










Sad će druženja biti i oku ugodnija...


Ovaj stari okrugao stolić umalo je završio u drvarnici pod teškom oštricom sjekire, no rekoh zašto? Četiri nožice još mogu podnijeti teret nekoliko keramičkih šalica iz kojih se širi miris crne kave ili pak biljnog čaja...Ljudi se lako rješavaju starih stvari, a nove teško nabavljaju...ili prelako možda? Tako je i s ljudima...ponekad je dovoljno učiniti male promjene da nešto zablista i pokaže svoj puni sjaj...potrebno je malo truda i vremena...rješavamo li se tako i ''starih'' ljubavi...odjednom nam se netko učini istrošen i bezvrijedan, kao da zaboravimo koliko je šalica na leđima nosio ovaj mali stolić...naravno da se oštetio, izgubio boju, ali to se može srediti...nemojte olako ostavljati svoje stoliće, stolice...ljubavi...oni imaju poseban šarm...nisu savršeni kao novi predmeti doneseni tek iz prodavaonice...a sjetite se da će i oni za neko vrijeme postati stari...

Broj komentara: 6:

  1. Točno tako!
    Čak mi stare stvari imaju više duše, ugodnije se osjećam uz njih. Valjda ta filozofija dolazi sa godinama 😊
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da..imaju svoju povijest, sjećanja...ima nešto u godinama, a nešto i u tome kakve smo osobe...vjerojatno...hvala ti na posjeti :)

      Izbriši
  2. Oba stočića su predivna! Bila bi prava šteta da su uništeni. Ja se, nekako, mnogo teško odričem starih stvari, čak i kad su skoro sasvim propale. Za svaku me vezuje nekakva moja glupava sentimentalnost.
    Baš mi je drago da si rešila da ih središ i staviš u baštu. Čarobni su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su nam potrebni na dvorištu, kad se skupe susjedi nema dovoljno mjesta za sve :) Već primjećuju razliku sad kad sam ih sredila malo :) Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa!

      Izbriši
  3. Otkad sam u jednoj kući vidjela veliki, trpezarijski sto, napravljen od nekih starih, velikih vrata, ne napušta me želja da imam nešto slično. Ovaj tvoj prvi sto me podsjetio na to.
    I drugi je simpatičan, popiće se tu dosta kafe i čaja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoće, hoće, izdržat će on još vjerujem dovoljno dugo :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)