Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

nedjelja, 2. ožujka 2014.

Cvijeće od krep papira


Potrebno: cvjećarska žica, cvjećarska traka, krep papir, štapići za ražnjiće

 ruža


***



 karanfili





Broj komentara: 11:

  1. Čarobnjak si postala..Je l znaš koliko mi ove ruže mirišu ovde..i karanfili...ali ruže...posebne su. Nemam reči, izuzetan rad. Svaka čast, Katarina..Čekam još tvojih novih kreacija i ideja..:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! to sam prvi put sad pravila, stvarno na youtubu ima puno tutorijala i može se brzo naučiti :)

      Izbriši
  2. Prelepe su,jos da nam napravis tutorijal :)))Bas kao prave :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad budem koji dan pravila poslikat ću, mada na youtubu ima puno snimaka, od tamo sam i učila praviti, hvala ti :)

      Izbriši
  3. Divno je! Deluje toliko realistično. Možda su mi za nijansu uverljiviji karanfili, no i ruže su jako ljupke.
    Mnogo toga lepog može da se nauči kroz raznorazne tutorijale na interenetu, samo treba vremena i strpljenja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su karanfili bolji :) Stvarno su dobri tutorijali, ne bih nikada sama došla do toga kako se rade...ima puno različitih načina, za svakoga po nešto...

      Izbriši
  4. izvrsno! a tek mogućnosti koje se pružaju! ... ajme, neću sad moći spavati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Znači i ti si manijak kao i ja, kad mi se nešto sviđa moram to napraviti ili naučiti ili nabaviti i to odmah!

      Izbriši
  5. Svi su te već pohvalili za divne cvjetove, ja ću dodati da si vrlo uredno uradila i spoj sa drškom, što ponekad zna izgledati ne baš sasvim lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Vidiš na to nisam ni gledala, baš si me obradovala! Prvi put sam sad radila takvo cvijeće, baš je zabavno!

      Izbriši

Hvala na komentaru :)