Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

srijeda, 11. prosinca 2013.

Svijet upoznaje Tikvenka...

Dok sam proljetos sijala sjemenke svojih prvih tikvica već sam u glavi imala plan.
Za par mjeseci niknut će nove lutkice i zaista se to i događa.
Prvi se rodio Tikvenko.
Upoznajte ga!






Već primjećujem da je vrlo znatiželjan...i naivan.  Sve mu se sviđa, sve mu je krasno!  Posebno toplina sunca, zato već sada sjedi na prozoru u jednoj staklenoj teglici...


                                       






 Hej Tikvenko moj, nije svijet baš uvijek tako lijep...ali ne vjeruje on...samo vrti svojim brkovima i zirka naokolo.





Prijateljstvo je rođeno na prvi pogled...

I baš kad smo se počeli bolje upoznavati zazvoni zvonce na vratima. Prekrasno iznenađenje od Fikrete! Božićna čestitka i poklon! Izgleda da je Tikvenko ipak u pravu...barem danas.




4 komentara:

  1. Oduševljena sam Tikvenkom, posebno kad nakrivi kapicu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kako je divan! Ne mogu da verujem! Prosto mi izgleda kao da ga poznajem. I tako si mu lepo ime dala - Tikvenko. E sad bi trebalo da dobije drugaricu i eto ti priče...Oči su mu apsolutno prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ti hvala! Svakako će dobiti društvo, šteta bi bila da sam sjedi na prozoru :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)