Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

nedjelja, 27. listopada 2013.

Još drvenih lutkica :)





         







   













Broj komentara: 6:

  1. Da,da...to su te bore na čelu..i spuštene trepavice..I to je taj bistri i zadovoljni pogled...Odlično,Katarina..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandra, nadam se da je tvoj pogled bistar i vedar trenutno :)

      Izbriši
  2. Šta sve videh na ovom tvom blogu :) Bila si mnogo vredna i stvorila mnogo toga čudesnog. Tu su siluete vrana kojima si ukrasila učionicu i koje izgledaju čarobno, pa lutke od šaše (ova sa pletenicom mi je neopisivo slatka), pa pozorište senki (koje deluje tako tajanstveno) i na kraju ove divne varjače promenljivih raspoloženja. Prosto ne znam šta je lepše. Ali, čini mi se, da se posebno radujem lutkarskom pozorištu. Sve mi je to jako blisko i interesantno. Jedva čekam da napraviš predstavu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Kajo, još će sve upotpuniti siluete za kazalište sjenki koje ću, nadam se, uspjeti napraviti uz pomoć knjige koju si mi poslala, hvala ti :)

      Izbriši
  3. Tako si dobro oslikala raspoloženje svojih likova da se i sama smješkam gledajući one vesele i mrštim sa drugima koji imaju probleme :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)