Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

petak, 27. prosinca 2013.

Salvetna tehnika

Potrebno:

drvena kutijica,
akrilne boje,
salvete,
kist,

drvofiks,
akrilni lak



                                      















Broj komentara: 6:

  1. Prekrasne su kutijice, malo drugačije od onih koje često viđam.
    Hvala na poseti.
    Sve najlepše u Novoj godini!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i tebi sve najljepše! :) Ovo su mi prve dekupaž kutijice, baš sam ponosna na njih :) Pozdrav!

      Izbriši
  2. Majko moja,mene nema nekoliko dana i ti čuda napraviš..Predivne kutijice...prva je prava novogodišnja.
    Samo..ja pocrveneh od stida sama pred sobom..Ćerki sam obećala jednu za sitan nakit,i kupila drvenu kutiju...ali eno je stoji u ormaru već skoro godinu dana..Da znaš da ti je ovaj post mnogostruko korisan.;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :) Prava si se javila, ako netko radi čuda onda si to ti, pogotovo u kuhinji :)

      Izbriši
  3. Predivne su, Kaća. Pa ti si se baš razradila. Ova zelena mi je nekako posebno ljupka. Nešto sam, u poslednje vreme, odlepila za cvetićima. Mada, sviđa mi se i ova sa bobicama. Jako mi se dopada kombinacija crveno-zeleno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Kajo! Joj tako mi je drago da ti se baš zelena sviđa, onda nisam pogriješila ;) Da super mi je ta zeleno-crvena (komplementarni kontrast jelda :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)