Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

četvrtak, 31. listopada 2013.

Crvenkapica, baka i vuk-kuhača+tempera

 














Broj komentara: 6:

  1. Vidim da se priprema lutkarska predstava! Tako su ljupke ove face!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, još razmišljam da ubacim lovca i Crvenkapinu mamu :)

      Izbriši
  2. Vuk je strašan baš kako i dolikuje...dok se ne preruši,a Crvenkapa i baka baš originalne.Sviđa mi se kako naprediješ s ovim...Svaka čast,Katarina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandra, uhvatila me sad faza tih kuhača pa me krenulo :)

      Izbriši
  3. Naparavila si ih stvarno sjajno i uz pomoć fotografija divno si nam ispričala priču. Baka i Crvenkapa su, naravno, mnogo slatke, ali odajem ti priznanje za vuka, on je ispao odlično, potpuno si dočarala njegov zločesti karakter. Sad još samo da improvizuješ neko mini pozorište i predstava može da počne. Eto ti prilike da zabaviš komšiluk :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram i sama priznati da sam posebno zadovoljna izgledom vuka, nisam mislila da će mi tako uspjeti, razmišljam da napravim i lovca i mamu pa da bude kompletna priča, a možda odnesem lutke u školu, učenicima nižih razreda, pa da oni mogu glumiti :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)