Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

četvrtak, 10. listopada 2013.

Parla italiano?

Nikada nisam imala nikoga u Italiji, ali svijet je vrlo malen i evo - sad sam vezana i uz tu našu europsku čizmicu koja mi se uvijek činila vrlo dalekom...

Kako se čovjek ne bi osjećao važnim kada mu stigne zapečaćena omotnica iz Italije !  Kao u nekim davnim vremenima, od neke plemenite osobe stiže pošiljka koju samo odabrani smije otvoriti...uzimam nož i režem vrpcu s idejom kako bi bilo dobro osmisliti i napraviti vlastiti pečat od glinamola te ubuduće na taj način slati svako pismo :) Mislim da ću to i učiniti, hvala Fikreta i na ovoj inspiraciji! I tako je u šarenom papiru stigao moj talijanski slavuj, već je propjevao, a ja odlučih čim uhvatim vremena više se posvetiti talijanskom jeziku i pokušati prevesti ovu prekrasnu knjigu... u ilustracijama uživam već sada.







 Pošto je Fikreta osoba koja pazi na detalje, iznenadila me i bookmarkerom s ilustracijama moje omiljene Marie Pascual!  Hvala ti što si toliko pažljiva i dosjetljiva :)



A tu je i jedna mala vila :)


Ne mogu dovoljno zahvaliti na poklonu koji će nas uvijek vezati...sada imam i tvoj rukopis u ovoj knjizi, tvoju tanku nit od tinte...uz već prijašnje primljenu razglednicu...svakako očekuj moje pismo, već je u pripremi :)
Za sve koji vole Italiju, razne kreativne rukotvorine i tople tekstove, decoupage, origami, šarene papiriće i još šarenije uspomene...svakako posjetite Fikretin svijet Il mondo di Fikreta

4 komentara:

  1. Drago mi je da ti se dopada. Samo da ti kažem da je pečat Ksenijin, ona to radi sa svojim pošiljkama i sa našim zajedničkim :) Hvala ti na divnim riječima i želim ti sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno joj je to odlična ideja, baš originalna, svaka čast :) Hvala vam objema!

      Izbriši
  2. Ja volim Italiju i italijanski jezik(iako ga ne znam baš...) još od svojih mladalačkih dana..Pa kad mi je jedna Italijanka postala snaja...sreća...šta da ti pričam...;)))
    Fikreta je pažljivo odabrala poklon za tebe i veoma je lep.Drago mi je što uživaš u njemu.Pečat je fantastičan...Pozdrav veliki za obe!:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)