Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

srijeda, 12. prosinca 2012.

Haljine na točkice

Haljine na točkice




Ova fotografija me kao malu uvijek iznenađivala: zašto ljudi slikaju sahrane? Danas ipak razmišljam drugačije. Zašto ne zabilježiti svečani, posljednji ispraćaj dragoga čovjeka...No, ono što mi je uvijek zaokupljalo pažnju bile su dvije djevojčice u prvom planu fotografije. Tko su one, jesu li sestre? Sigurno, imaju slične haljine na točkice, koje su mi se baš sviđale i imaju slično počešljanu kosu.Naravno da to nije dovoljan dokaz njihove rodbinske povezanosti, ali meni, kao maloj djevojčici, to je bilo sasvim logično objašnjenje. Ispitivala sam starije znaju li čija je sahrana na slici, tko su djevojčice...moguće je da je to sahrana moga djeda Ivana u Šagu, ali mama nije sigurna jer je tada bila mala...Sigurno je da je na slici naš dugogodišnji valpovački župnik Petovari.



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru :)