Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

utorak, 11. prosinca 2012.

Sjećanja kroz priče i crteže

S bakom za ruku...

Gdje je puno baba, kilavo je dijete- kažu stari ljudi.
Možda sam zato i kilava. Mnogo sam puta s bakom Cvitom, kako smo ju svi zvali, išla na kavu kod bake Gare i bake Luce u Bosansku ulicu ili kod susjede bake Ivke. Baka je uvijek govorila kako sam ja njezino oko jer  nije dobro vidjela i nije mogla sama prijeći cestu.
Obožavale su me te starice, govorile kako sam pristojna i mirna te hranile zeljanicama, krumpiračama i jajačom. Ne sjećam se o čemu su točno razgovarale, često su se jadale kako im je teško. Prisjećale su se prošlosti. Nije mi bilo dosadno dva sata sjediti pored njih i mirno slušati kako razgovaraju. Žao mi je što se sada ne sjećam niti jedne njihove priče...

    K.B.Č.          prosinac 2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru :)