Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

četvrtak, 13. srpnja 2017.

Crvenkapica-tiha knjiga

Tiha knjiga uz koju možemo pripovijedati omiljenu Crvenkapicu.





Knjiga je ujedno igračka ili pozornica za dramatizaciju...
Likove možemo prenositi iz stranice u stranicu kako se odvija radnja...


Može poslužiti za vježbu nekih jednostavnih vještina (otkopčavanje, zakopčavanje), ali ovaj put više prilagođena pripovijedanju uz aktivno sudjelovanje djeteta i igru.














Baka se sakrila u ormar...




Vuk zauzima bakino mjesto..                                           ''Zašto imaš tako velika usta?''



 ''Da te bolje pojedem!''


 Kako ćete završiti priču? Hoće li vuk pojesti baku i Crvenkapicu ili ćete ga nahraniti sadržajem košare?







4 komentara:

  1. Čarobno je, kao i uvek! Moraću da uputim moju Kisu na tvoj blog, sigurna sam da će joj se dopasti, a mogla bi i dosta toga da nauči. Nešto mi je tužna zadnjih par meseci, pa verujem da bi je neko ovakvo angažovanje razonodilo i vratilo joj vedar duh. Koliko je dragocen stvaralački rad! Nekako verujem da bi svakog mogao da preporodi. Trenutno sam preokupirana nekim obavezama na poslu, pa ne uspevam da se bavim nekim svojim stvarima. Ali čim se dohvatim četkice i papira, svaki mi problem izgleda manji i rešiv :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Kajo, upravo preporodi to stvaranje, kao da pomladi, nekako ti da života i volje i veselja...mislim da je to lijek za svaku bolest...bilo koji oblik stvaranja...

      Izbriši
  2. Base mi zao sto nemam neko dijete u kuci, kopirala bih tvoje divne, tihe knjige!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Fikreta! Evo u zadnje vrijeme je nešto stalo, vrijeme je neumoljivo, ne stignem bas izrađivati...ali dobro, jednom ću opet krenuti. Pozdrav!

      Izbriši

Hvala na komentaru :)