Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

nedjelja, 29. rujna 2013.

Love is in trouble...ljubavni čovječuljci


Prije nekoliko godina stvorila sam tušem ljubavne čovječuljke...duboko proživljavaju sve emocije, često su tužni... svatko od nas ima jednog svog ljubavnog čovječuljka, svoju presliku u ovom izmišljenom svijetu...  svakome sam od njih dodijelila i jednog vjernog pratitelja, sjenu, u obliku mrava...oni ih vjerno slijede..ponekad pobjegnu...zapravo ih oponašaju...


Nevolje u sedmom nebu...




 Bijeg...



 Još uvijek su vezani...sidrom



U potrazi...

Broj komentara: 6:

  1. E,baš mi se sviđaju ovi ljubavni čovečuljci,prelepo si ilustrovala jednu važnu temu koja je često banalizovana...Divno,stvarno...Pozdrav!!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš si me usrećila :)) priznajem da je na svakoj od slika uvijek i moj čovječuljak...zapravo na taj način izbacujem nekakve svoje probleme...ili se samo radujem. Pozdrav!

      Izbriši
    2. Haha...znam da ti čovečuljci znaju da budu komplikovani i u isto vreme važni i nezamenljivi;)))

      Izbriši
  2. Samo bujna mašta može stvoriti ovakav crtež!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...plus nabujale emocije s kojima treba nekamo...hvala ti ! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)