Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

subota, 13. srpnja 2013.

Kako crtaju vaši roditelji?

Jeste li nekada vidjeli svoje roditelje kako crtaju?
Jesu li ikada crtali pred vama?
Vjerujem da nisu, osim ako nisu nekakvi umjetnici ili baš vole crtati.

Moj tata je imao običaj ženama na križaljkama crtati brkove i madeže iznad usnice-to je jedino što sam cijeloga djetinjstva od njega uspjela vidjeti, a mama mi je par puta nacrtala djevojčicu.
Uspjela sam ih nagovoriti da za moje malo istraživanje pokažu svoje crtalačko umijeće.

Jedno od mojih luckastih istraživanja koje sam provela 2006. g. na svojim roditeljima: zanimalo me kako oni crtaju i kome od njih dvoje najsličnije crtam, jesam li nasljedila nečije poteze ili nema nikakve sličnosti između nas.
Zadatak je bio nacrtati djevojčicu.
Nisu smjeli gledati kako onaj drugi crta, kako ne bi bilo kopiranja.
Tata je prvi crtao,  čak si je dao truda pa nacrtao s druge strane i kauboja, njegov omiljeni motiv za crtanje :).

Rezultat možete vidjeti.







Zaključila sam da postoji nekakva šablona na koju oboje crtaju djevojčicu, ista je poza, slična odjeća, jednostavno misle da tako djevojčica mora izgledati.
Međutim potezi su im drugačiji. Nisam stručnjak za takve analize, ali vidim da tata ne vuče linije već šara, kao da boja (kauboj je ipak nešto sigurnijim linijama nacrtan), dok mama crta isprekidanim linijama, ''crtka'' i posvećuje se detaljima (kosa).
Mama završetke nogu crta kao u balerina, kao da djevojčica stoji na prstima, tata ne. Na drugačiji način prikazuju nos, ali i usne. Oboje lice crtaju kao slovo U. (Sjećam se da sam i ja tako u ranom djetinjstvu duuuugo crtala).
Sasvim drugačije tata je nacrtao kauboja- ovaj put lice nije bilo en face već iz profila i glava je bila nešto veća nego što bi bilo proporcionalno  s tijelom.

Bilo je to smiješno iskustvo, sestra i ja bile smo oduševljene što su pristali, ali i ozbiljno prionuli na crtanje. Čak sam uspjela i fotografirati tatu dok je crtao.


Ima li nekakvih sličnosti između nas, nisam uspjela zaključiti, no nema veze. Odlično smo se zabavili.

Broj komentara: 7:

  1. E baš si me zabavila sad..a kako si došla na tu ideju..nema ni veze zato sto je to ustvari sjajno.Baš lep porodični trenutak druženja.
    Mogu reći da tvoji roditelji sasvim pristojno crtaju.. mama crta ženski,a tata baš muški...;)))
    I imam problem s tvojim blogom i adresom i dalje,nikako ne mogu da ovu novu lokaciju stavim na listu blogova koji su vidljivi na desnoj strani mog bloga.Poslednji ti je tamo post s kamenčićima i to je to...pokušavaću opet...
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh,reših onaj problem od malopre..;)

      Izbriši
    2. Joj, baš mi je drago što si uspjela, bila sam promijenila adresu pa možda zbog toga, iako dogodilo se i meni nedavno da odjednom nedostaju neki blogovi koje pratim pa sam ih morala ručno dodavati...a kako sam došla na ideju o crtanju, nemam pojma :)Već sam bila i zaboravila na to, a onda slučajno pronašla te papire s crtežima, pa rekoh to mora svijet vidjeti, kako su samo bili dobri i pristali na moju djetinjariju :) Pozdrav

      Izbriši
    3. Smiješno mi je to, možda si primijetila, kako je tata i djevojčici ubacio madež iznad usnice, kao i ženama u križaljkama, jednostavno si ne može pomoći heheheh

      Izbriši
    4. vidi,stvarno..baš vickasto;))

      Izbriši
  2. Simpatično ovo tvoje istraživanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja istraživanja... :) nemaju neku svrhu i korist za svijet...nek su barem simpatična heh :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)