Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

petak, 5. travnja 2019.

Ptice od jastučnice

Nakon dugo vremena, predugo, pustila sam na slobodu svoje ptice.
Od stare jastučnice i perja žarkih boja, izašle su iz mene na brzinu, kao iz krletke kojoj je vlasnik slučajno zaboravio zatvoriti vratašca.
Ptice su slobodne...sjede na grančici vrbovih grana, gledaju svojim prišivenim očima...

         


















Broj komentara: 6:

  1. Divne su ove tvoje krpene ptičice i zaista živopisne! A napravila si im i pravi ambijent za stanovanje. Inače, mnogo volim krpene lutke. Skoro sam šila bratovljevoj ćerkici lutku koja je trebalo da liči na nju samu, ali se ona nije baš oduševila :) Izgleda da ništa ne može da parira roze plastici :)
    I samo da napomenem da mi, stvarno, prija muzika Jevgenija Doge, koja se čuje u pozadini. Svojevremeno sam ga mnogo slušala, dok sam bila u fazi zaluđenosti ruskim filmom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Kajo, u posljednje vrijeme imam veliku želju šivati lutke, nisam još vješta u tome, ali nadam se da ću ustrajati, bilo bi lijepo napraviti nekakvo putujuće kazalište pa razveseljavati djecu predstavama na ulici...ovu skladbu obožavam, baš ima nešto u njoj što mi godi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, to je tako divna ideja! Putujuće lutkarsko pozorište za decu! Baš mi to, nekako, liči na tebe. Od sveg srca navijam za to! Verujem da bi mogla da se nađe neka literatura za pravljenje tih lutaka. Obratiću pažnju kad budem prekopavala online knjižare i ako nađem nešto, obavezno ću ti poslati.

      Izbriši
  3. I da, moram napomenuti da su ptičice na kraju završile u školi, učenici su mi pomogli u ukrašavanju kućice za njih i svatko je napunio po jednu pticu i dovršio ju tako da sada imamo cijelo jato u razredu:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoji djaci se od malena uce kreativnosti, ljepoti i druzenju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ću ih potaknuti na stvaranje i uživanje...

      Izbriši

Hvala na komentaru :)