Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

četvrtak, 24. rujna 2015.

Pozdrav jeseni...


 Jedna jesenska šetnja...puna vrećica odbačenih plodova...


Otimam pticama orahe...ljute se...


Prekratko poslijepodne...bezbroj ideja...



Koliko toga može ponuditi suha grana...









Svake godine iznova otkrivam...jesen je moje doba...te sramežljive zrake sunca griju me jače od ljetne vrućine.


Večer je osjetno hladnija...ali ne dam se...igra se nastavlja...

4 komentara:

  1. Napravila si lijepe ukrase, meni su i najdraži ovakvi od skupljenih grančica, listova, šišarki...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš sam se zabavila kombinirajući grančice, češeriće, plodove...

      Izbriši

Hvala na komentaru :)