Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

ponedjeljak, 13. srpnja 2015.

Narodna trgovina Mioković i Čavić


Prebirući stare fotografije u Šagu pronašli smo i jednu na kojoj je prikaz zanimljive scene u Osijeku.

Istražujući po internetu zaključila sam da se radi o razdoblju prije Drugog svjetskog rata, oko 1930., a  pomogao mi je i natpis, tj. reklama za vrlo poznatu narodnu trgovinu Mioković i Čavić.

Kako piše, to je bilo najveće poduzeće manufakturne robe u državi, smješteno na Trgu kralja Petra Krešimira broj 10.

Danas se još mogu pronaći u antikvarijatima katalozi ove trgovine.

Fotografija je napravljena, očito, povodom nekakvog slavlja ili praznika.

Broj komentara: 5:

  1. meni to ne izgleda kao osječki trg - možda donji grad na mjestu DOME

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na informaciji, nisam nikako bila sigurna u lokaciju jer mi smještaj zgrada nije odgovarao u potpunosti trgu...

      Izbriši
  2. Naravno da nije TRg, to je rakrižje Ulice Hrvatske Republike i Županijske ulice. To nije njihova robna kuća (koja je bila na dijelu bivše Name), nego obična trgovina. Danas je tu višestambena četverokatnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno da nije TRg, to je rakrižje Ulice Hrvatske Republike i Županijske ulice. To nije njihova robna kuća (koja je bila na dijelu bivše Name), nego obična trgovina. Danas je tu višestambena četverokatnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)