Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

ponedjeljak, 22. prosinca 2014.

Frog: Kiss me...Princess!



Ukrasila sam jednu malu kutiju za poklon. 

 Salvetna tehnika:
uzorak salvete,
ljepilo
lak, 
akrilne boje,
lemilica za drvo
  







Broj komentara: 8:

  1. Ko se to nama vratio u svet kreativnosti i bezgraničnih mogućnosti stvaranja svega što zamislimo... hehe, je l da sam dobra kad hoću nekoga da navučem na.. blogovanje.:)) Šalim se malo, tebi je bilo opravdano odsustvo, a povratnička kutijica je divna.. ma skoro kao ona koju sam ja dobila prošle godine ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandra, baš ste mi nedostajali, svašta se događalo kod vas svih, još hvatam konce :) Sve najbolje za blagdane!

      Izbriši
  2. Kako je divno! Dopada mi se i sama ideja. Hoće li se žabac pretvoriti u princa?
    Onaj mali plavi cvetić na poleđini je neverovano ljubak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, da, a kada se kutija otvori, unutra je na poleđini poklopca žabac s krunom, samo ne vidi se na fotografiji najbolje,kao pretvorio se u princa :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)